Fattig

Ja det är bara förnamnet för min del.
Innan hade jag sk förtidspension men i April så drog fkassan in den för mig å tusentals andra:(
Sedan dess har ekonomin rasat totalt.
Jag har fått "låna" från sonens konto för att kunna betala hyran, elen osv. Vet inte hur jag ska kunna betala tillbaka pengarna, det är drygt 20 000 kr det rör sig om.
Det är ju hans pengar som han sparat sedan han föddes å nu har jag tagit dom från honom :(:(.
Jag har även satt min mamma i skiten snart för eftersom jag inte har pengar till mat så köper hon lite till oss fast hon inte har så mycket pengar själv.
Jag försöker verkligen få ihop pengar genom att sälja saker på ex tradera men tyvärr så går det inte så bra:(
Enligt både fkassan å af så kan å får jag inte jobba men ändå e jag för frisk för att få pengar.
Fattar inte hur det går ihop.
Men jag skiter snart i allt å säger till dom att fixa ett jobb så får vi se hur länge jag överlever det.
Måste ju ha pengar, vart ska vi annars bo???
Jag blir så arg på folk som tjatar att jag ska hänga med på det ena å det andra, när jag då säger att jag har inga pengar så säger dom typ " det kostar ju bara 500 kr" va f-n då bara, för mig e det massor med pengar.
För 500 kan jag få mat på bordet i flera dagar ju.
Puss

Kommentarer
Postat av: Beatrice

nice :)

2010-11-10 @ 17:46:38
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du ska inte må dåligt över ditt lån! Det gör absolut inte att du mår bättre. Du har ju inte tagit hans pengar utan som du skriver det är ett lån.Att du känner att du mår dåligt över det visar bara att du är människa och har en vilja att kunna ge tillbaka dessa pengar till honom någon gång. Hade du inte gjort det hade du inte haft hjärtat på rätt ställe=) Men som skrivet du har haft dåligt samvete för detta och nu räcker det!Var det inte för hans skull du lånade pengarna? För att ni skulle kunna leva?? För jag antar att du inte spenderat dom på totalt onödiga ting... Stå på dig när det gäller fk och allt annat!

Ha det bäst!

2010-11-11 @ 11:09:15
URL: http://jenniemedie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad gammal är sonen?

2010-11-11 @ 11:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0