Jobb

ja var finns alla jobb???? Det går många arbetslösa som inte kan få ett jobb men så ska alla vi sjuka ut å jobba. Så min fråga e vart finns dom jobben????? Är det normalt att en frisk arbetslös ska fortsätta å söka å söka när en sjuk person går in å tar det jobbet??? Det är väl ändå bättre å ge jobben till dom som kan jobba???? Vem vill anställa en som kanske är hyfsat frisk så han/hon kan jobba 4 tim två dar i veckan fast dom har heltids tjänst??? Nä säger jag då e det väl bättre å anställa han/hon som kan jobba sin heltidstjänst istället å som kanske bara är hemma för ex influensa nån gång ibland. Men det ska ju bli sååå kul å se vem som vill anställa mig. har DU ett jobb till mig så skrik till. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0