Min passion

Min största passion är fotografering:)
Jag har min älskade kamera tillhands varje minut typ.
När jag mår dåligt så blir jag ändå lite gladare när jag knäpper av en bild vare sig den är bra, dålig, rolig osv.
För en tid sen så ramlade jag i trappan så min kamera gick sönder å det berättade jag för min mailvän å snacka om att jag blev överlycklig när jag blev sponsrad med en ny.
Ingen har gjort mig så lycklig som E gjorde då.
E sa till mig en gång att eftersom du har ont om pengar så får du sälja kameran om du vill, men aldrig jag säljer den, det är ju en gåva.
Har fått lite förfrågningar om att fota folk för en peng, jag ska bara fundera ut vad man kan ta betalt för några bilder.
E jag vet att du läser min blogg å jag tackar dig ännu en gång för allt:)
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0