Vänner????

Ja vad är vänner????
Jag skulle väldigt gärna vilja ha vänner.
Men tyvärr det är väl en önsketanke.
Jag har en mailvän och den personen finns där för mig även om det är flera hundra mil mellan oss.
Och vi har aldrig träffats eller nått sånt, men en vacker dag ska vi försöka göra det.
Vi har bara känt varandra en kort tid men ändå så kan jag gråta ut på axeln.
Jag har fått den bästa gåvan nånsin, vad ska jag berätta om senare.
Nu ska jag sätta mig i soffa och kolla lite på dumburken.
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Mia

De där med vänner e verkligen svårt.... Jag har själv väldigt många kompisar och bekanta... ett stort socialt nätverk...MEN.... jag har väldigt väldigt få vänner.... när jag väl behöver någon att gåta mot eller att få stör av så e de alla som bortblåsta... ingen finns där... så jag vet hur de kan kännas... kram på dig

2010-11-11 @ 13:01:42
URL: http://miamartini.blogg.se/
Postat av: Suicourtasayoungman

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-06-07 @ 10:47:35
URL: http://suicourtasayoungman.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0