Jobbig dag

usch vilken jobbig dag det har varit.
Har legat mesta tiden i sängen å har inte kunnat byta om imorse så jag har haft pyjamasen hela dagen.
Grabben hade träningsvärk häromdagen å då frågade han mig "mamma e det så det känns när du har ont dygnet runt"
Ja det e typ så jag har det alltid fast lite värre:(
I början innan jag hade fått min diagnos så vart jag förbannad för ingen visste varför jag hade så ont ju å sen när jag fick den så va det som en tung tjock betongklump flög ner från mina axlar.
Visst det va jätte jobbigt i början å acceptera sjukdomen men till sist gjorde jag ju det å nu skäms jag inte alls när jag är ute med mina kryckor de ggr jag "vågar" å kan gå ut.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0