Ska jag eller ska jag inte

sitter på allvar å funderar på om man skulle ta alla piller man har liggande så blir väl alla glada att dom blir av med en sjukling.
Har papper där det står svart på vitt att jag inte får å kan jobba men ändå får jag inga pengar för fkassan anser jag e frisk.
F-n f-n f-n hur ska jag kunna överleva???
Försöker sälja så mycket jag bara kan för att få ihop till hyran, elen å lite mat men det går inte heller.
Skulle kanske börja sälja sex eller nått.
Usch jag orkar inte längre.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kontakta aftonbladet!!!!!!Kommer sådant här ut brukar det hända saker! STÅ PÅ DIG!!!!!GE INTE UPP!!!!!!

2011-01-18 @ 23:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0