17 Nov

var jag på AF och då bokade vi en ny tid till idag, men redan två dagar efter förra mötet så fick jag ett samtal från han jag hade träffat å då hade han å min handläggare kommit fram till att dagens tid skulle avbokas för dom kunde inte hjälpa mig mer så det va inte lönt att ha fler möten. Sen skulle han jag träffat ett antal ggr skriva sitt utlåtande till min handläggare, men vad han har sagt har jag inte en susning om för han kunde inte skicka kopian till mig:( Å handläggaren får man inte heller tag på, jag har träffat henne 2 ggr sen Maj månad. Så ännu en gång står man utan visshet:( Mina föräldrar försöker hjälpa mig så jag kan få mat men dom är pensionärer å har inte för mycket pengar så dom måste ju först betala sina räkningar, hyran, mat osv sen får jag lite om dom har över. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sv; Tack så jätte mycket!

2010-12-14 @ 21:11:24
URL: http://angelicaharnlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0