Ensamt

usch va det är trist å vara så ensam:(
Många säger att jag skulle prata med en psykolog för jag är deprimerad å visst det skulle väl funka om nån hade betalt för jag har inte pengar till det.
Af å fkassan tyckte jag skulle göra det för får jag nån å prata med så blir jag tydligen botad från min värk åsså.
Haha jo säkert.
Jag blir ju deppig å ledsen för värken är så jobbig, det gör ju såååå jävla ont inte konstigt man gråter då.
Dom tror bara jag är deppig fast jag har läkar intyg på att jag ha värken.
Hade jag inte haft värk så hade jag ju för tusan kunnat fixa i mitt hem, jobba osv.
Men kom gärna hem å kolla hur det ser ut. Det brukar jag säga till dom som gnäller.
Jag har bett om att få hjälp med å ta ut mitt badkar å bara ha duschen så jag kan få duscha varje dag men det fick jag inte.
Dock kan jag ta ner det i källaren men blir det stulet  så får jag betala för det.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0