Måste man vara

Smal
Blond
Ha silikon tuttar
Vika ut sig
osv för att få läsare, vara poppis mm????
Nej nej nej skriker jag.
Jag anser att ALLA har lika stor rätt att göra vad han/hon vill.
ALLA har rätt att blogga, klä sig som dom själva vill mm.
INGEN har rätt att mobba någon.
Nu finns det säkert massorrrr som inte alls håller med mig men big deal, varför skulle jag bry mig om vad dom tycker????
Jag har rätt att ha mina åsikter lika mycket som andra.
Jag är inte smal eller blond, har inga sillisar å har inte vikt ut mig för att få läsare.
Jag bloggar för jag vill det inte för att andra ska klanka ner på mig.
Gillar man inte min blogg så är det ju bara att klicka sig vidare utan att behöva vara elak.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Maria

Så rätt så rätt..

Jag tycker oxå att man kan klicka vidare om man inte trivs på bloggen.. Det är inte utseendet man ska kolla efter på en blogg..



Ha en bra kväll...

ps, jag gillar din blogg



2011-03-22 @ 19:07:26
URL: http://www.mingel4u.se/
Postat av: Evelina

Så jävla rätt! Kör hårt för fan, man ska göra de för sin egen skull inte någon annans. Hellre komma långt i livet än bli en blogg fenomen som dör ut om ett år

2011-03-23 @ 08:32:25
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0