Arbetsträning

ja jag har gjort ett par arbetsträningar för å kolla om jag kan komma tillbaka till nått jobb, men det har inte gett nått tyvärr. Ett ställe jag "tränade" på va den värsta tiden i mitt liv. Det va ett litet företag där jag känner personen i frågan. Men jag äcklades varje morgon för jag visste inte hur det skulle bli för dagen. När det sen va dax att han skulle skriva under närvaro rapporten så ville han ha nått för det som han sa, å det va bla att jag skulle öppna i morgonrocken med inget under, han skulle få göra vad han ville osv. Jag vill bara spy när jag tänker på det:(:(:( Som tur va så ansåg af att jag inte klarade av det jobbet heller, jag testade både å jobba i verkstaden/butiken å sen hemma men det funkade inte. Å INGEN är gladare än jag. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0