Fkassan har gjort det igen

ja dom har tagit bort sjukersättningen från en man. Han sitter i rullstol, nästan blind å går på dialys flera ggr varje vecka och ändå anser fkassan att han kan jobba. Deras motivering är att får han en ny njure så kan han jobba, men herre jävlar han har ju väntat i 3 år å kan få vänta 3, 6, 10 år till osv. Varför i helsike sparka på dom/oss som redan ligger???? Det är väl Sverige vi bor i eller jag e helt ute å cyklar???? Vi som är drabbade kämpar för våra liv, hur kul är det å vara utan mat på bordet, inte kunna betala sina räkningar osv?????? Det är INTE kul vill jag lova. Vi lider alla helvetes kval som finns. Jag hade hellre varit frisk å fattig än sjuk å rik, men nu e jag tyvärr både sjuk å fattig å mitt liv är ett rent helvete. Ni som klagar på oss sjuka kan ju byta liv å se hur kul å lätt vi har det. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för diagnos??

2010-12-12 @ 10:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0