I hela mitt liv

har jag blivit kallad för bla äckel, fuling, glasögonorm, acneface å nu även fetknopp. Ja listan kan göras lång. Jag vet att jag e fet å äcklig men det är inte själv valt. När jag fick en sorts lyckopiller så gick jag upp 10 kg på 2 veckor och hur jag än gör så lyckas jag inte gå ner igen:( Det spelar ingen roll vad jag gör så får jag höra en massa saker. Har jag försökt diska lite eller dammat så hör jag " jasså du orkade inte mer, du vill bara sitta på din feta röv istället " osv Jag orkar inte ha det så här längre, jag vet inte vad jag ska göra. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka säger sådant till dig?????????????????? =(

2010-12-02 @ 12:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0