1 år sen

För 1 år sen den 18 Nov 2009 såg jag en dödsannons i tidningen å reagerade starkt på namnet.
Det va en mamma till en god vän till mig.
Vi umgicks med familjen rätt mycket men sen förlorade vi kontakten tyvärr, men nu har jag hittat min förra vän igen på facebook:)
Idag var det en In memorian annons inne i tidningen med en underbar vers som jag vill dela med mig till er.
Du log mot mig
en sista gång.
Du var så lugn, som om
du redan gett dig av!
Du såg på mig
att jag var rädd.
Hur kan man nånsin
va beredd?.
Jag fick låna en ängel som
spred sitt ljus i mitt liv
i varje andetag.
Du tog bort från mig
alldeles för tidigt.
Jag fick låna en ängel
för en stund.
Du gav mig all
ett hjärta kan!
Du lever kvar i mig så
länge livet ger mig tid.
Du sa till mig
-var inte rädd!
Men säg mig hur kan
man nånsin va beredd?
Jag fick låna en ängel som
spred sitt ljus i mitt liv
i varje andetag.
Du tog bort från mig
alldeles för tidigt.
Jag fick låna en ängel
för en stund.

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0