Flytta

ja det är min högsta önskan. Här vi bor är rena rama ganster samhället. Det är bränder, inbrott, skottlossning osv osv. För att inte tala om vilken jäkla knäpp skola här finns. Det är ju mobbing på högsta nivå å ingen bryr sig. Det har gått så långt att t o m barn i nollan blir utsatta för sparkar, utstöttning så dom får sitta ensamma i en buske på rasterna, mulning osv osv. Va e det för ett jäkla samhälle????? Så jag skulle göra allt för å kunna flytta men utan inkomst får jag ju ingen lägenhet å sen med skulderna som gjort att man har prick gör ju inte saken bättre. Men en vacker dag ska jag nog lyckats. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Testa att flytta till grums,där kan man få lägenhet även om man har prick osv. Och ganska fina och billiga lägenheter. Skulle du vilja så kan jag maila eller skriva telenr till hyresvärdar här.Ha det så bra

2010-11-25 @ 22:50:10
Postat av: Anonym

Sv. Anonym. Ja du får mer än gärna skriva ner tele nummer å ev hemsidor. Tack:)

2010-11-25 @ 22:55:47
Postat av: Anonym

Lars-Erik rhodin 0565-80489 kan garantera dig att om du frågar om du får hyra lägenhet i slottsbron på södra villagatan så får du det,jätte fina lägenheter.Finns både 2:or och 3:or. Gångavstånd till skola,bensinmack,pizzeria,busshlp,kiosk och snart affär. Sedan finns det en vid namn Kjell Göransson som är privatuthyrare han få alla hyra av och har ganska många fina lägenheter i både grums och slottsbron,tele 0555-30157.

2010-11-26 @ 00:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0