Hur kunde du

göra så mot mig???
Vi älskade ju varandra, eller jag dig i alla fall.
Det va lite struligt ett tag så vi delade på oss men började ses igen efter några veckor, känslorna fanns kvar hela tiden (trodde jag).
Men allt dog en kväll hemma hos dig:(
Vi hade käkat gott å kollat på film osv, men rätt som det va så satte du dig på mig, drog bak mina armar å höll fast dom med din ena hand samtidigt som du slet av mig tröjan å bh:n å sen började du ta bilder (tur det va med min lilla kamera)
Efter ett tag slutade du, för min del kändes det som flera timmar.
Du släppte greppet å jag sprang in på toa.
Sen skulle du köra mig hem å på parkeringen så tog du mig igen å då försökte du få av mig byxorna å förde ner handen innanför trosorna men som tur va så kom jag loss å kunde slänga mig ur bilen.
Men tårarna rinnande sprang jag hem å direkt in i duschen, kände mig såå smutsig å äcklig.
Sen den kvällen så hatar jag dig mer än nått annat å ser jag dig så kommer jag garanterat å spotta dig i ansiktet å be dig dra åt hvete.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0