Många tror att sjuka

bara bluffar å vill gå hemma med betalning å ha det bra.
Men så e det verkligen inte. Eller nån vill det kanske men inte om man har nått i huvudet.
Ingen vill gå hemma å va sjuk å få ut så lite i sjukersättning.
Jag får drygt 7500 i månaden å har en hyra på drygt 6000 å denna gång fick jag en elräkning på 1990 spänn så det e ju bara att räkna å se hur det går ihop.
Så att säga att sjuka har det bra är fel tycker jag, för jag tror ingen sjuk har gått om pengar å har dom det så e det ju nått som inte stämmer.
Jag försöker göra allt jag kan för att få ihop pengar sälja saker osv men tyvärr lyckas det inte:(
Från den 1 Feb e jag utan pengar å vem väljer å leva så???
Jag önskar inget hellre än att få bli frisk å få ett jobb så jag kan börja leva igen, men vem vill anställa nån som inte kan göra så värst mycket, som inte kan bära nått, inte sitta/gå/stå för länge i taget, inte kan duscha varje dag osv.
Den dagen jag blir frisk eller att folk lyssnar på oss sjuka ja då ska jag ta å bjuda alla mina läsare på fika:)
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Saskia

Hej min mamma e sjuk hon har oxå veldigt ont i ryggen o hon har de ganska svårt men hon jobbar men förut måde hon jätte illa o jobbade inte o nu så jobbar hon ju som sagt o mår mkt bättre o ja hoppas att du oxå blir bättre :) kram saskia (snälla tyck inte att ja e konstig bara för att ja komenterar):)

2011-01-31 @ 15:29:03
URL: http://zassiez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0