Kallelse

jaha då blev man kallad till nytt möte med fkassan å af.
Jag ska tydligen bli överflyttad till af enligt brevet men enligt af så ska jag bli flyttad till fkassan.
Det e sååå jäkla jobbigt å inte veta vem som har rätt.
Jag är ju redan inne på af å har gått i deras program där dom skrev svart på vitt att jag får inte jobba å kan inte heller.
Å nu vill fkassan att jag ska gå det programmet.
Hm vet dom inte va f-n dom sysslar med där??????
Fkassan ser väl för tusan att jag redan går på af, men tydligen inte.
Hatar verkligen att få sånna papper.
När jag såg det så började hjärtat slå extra slag å jag kände mig spy färdig:(
Jag kan ta med mig någon på mötet typ fackombudsmannen, arbetsledaren osv men jag har ju inget jobb, jag e ju sjuk vet dom inte det.
Usch å fy för sånt.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0